marți, 25 mai 2010

neputinta...

Oamenii buni ajung in iad pentru ca nu se pot ierta pe ei insisi…
De cele mai multe ori, reusesti sa traiesti cu rautatea altora, dar cu raul din tine e cel mai greu de trait…sunt scurte “sclipiri”, e acel “ce-ar fi daca…?”…aici, deja hotararea este pe jumatate luata…simti cum un inceput te scufunda incet, pana cand malul lipicios te impiedica sa-ti mai misti labele picioarelor… iti privesti usor amuzat neputinta… stii ca un efort mic ar putea schimba totul inapoi in bine, stii ca undeva, o soapta te impinge spre podeaua imaculata, pe care ar ramane doar cateva urme, si apoi totul ar fi ok…dar ce-ar fi daca? Daca m-as afunda mai mult?... nici nu mai stiu cand valul actiunilor m-a purtat spre mai mult… suprins, constati ca esti inghitit pana la jumatate. Agiti bratele inca libere, usor nemultumit de situatia in care singur te-ai varat…miscarile, cateva incercari de a indrepta raul facut, nu fac decat sa te traga in jos…mlastina propriilor decizii te suge, se alimenteaza cu tine… regreti curiozitatea sadica a primelor alegeri. Cum naiba am ajuns cu palmele batand a disperare noroiul umed?!... Acum vrei, vrei neaparat sa indrepti totul, dar orice incercare de a tine calea dreapta, cale stiuta de la bun inceput, pare sortita esecului… Malul ti-a ajuns la barbie… sa fie totul pierdut?... poate, totusi, trece cineva si te salveaza, o exterioara influenta adusa de noroc… murdaria iti gadila narile, iti imaginezi cum iti va umple plamanii, se va umfla in tine, ucigasa scurgere a raului facut… nu, nu te mai poti minti nici o secunda mai mult, totul a fost o greseala, de la bun inceput, dar acum e tarziu…nu mai e aer… ai pierdut… am pierdut…

2 comentarii:

  1. Cea mai fructuasa si benefica metoda pe care ne-o poate pune la dispozitie Internetul pentru curatirea sufletui e crearea de post-uri...
    De multe ori am avut senzatia ca scriind pe un blog ma deschid in fata unui prieten imaginar...Am evitat pe cat posibil sa-i incarc pe altii cu problemele mele si energia mea negativa si mi-am creat un blog.....Suna egoist, insa nici eu nu ma incarc cu prea multa energie negativa..nici macar de la prieteni...
    Sunt momente in care simti ca acel inceput de sfarsit vine prea devreme, mult prea devreme...simti ca nu mai poti indrepta nimic din ceea ce te inconjoara si tinzi sa te complaci in situatia de a te scufunda de tot in noroiul ce te cuprinde lacom, sadic si irevocabil....E important sa ai un dram de vointa si vei ramane uimit de cat de multe lucruri poti schimba prin puterea mintii tale si-a..... VOINTEI....

    RăspundețiȘtergere